logo domiporta.pl

Domiporta.pl

Dynamicznie rozwijająca się Domiporta.pl jest jednym z najpopularniejszych internetowych serwisów ogłoszeniowych branży nieruchomości.
Świeża Bazylia świadczyła firmie swoje usługi od marca 2012 r. do czerwca 2014 r.

CELE
Wybrana w przetargu Świeża Bazylia opracowała długoterminową strategię Public Relations, której celem było budowanie wizerunku Domiportal.pl jako najlepszego serwisu z ogłoszeniami nieruchomości oraz pozycjonowanie ekspertów serwisu - Agnieszki Grotkowskiej oraz Macieja Górki w dziedzinie obrotu nieruchomości.

DZIAŁANIA
Do naszych zadań należało opracowanie długoterminowej strategii Public Relations. Pozycjonowanie Ekspertów Domiporta.pl - Agnieszki Grotkowskiej i Macieja Górki, promowanych we wszystkich działaniach Public Relations skierowanych do mediów. W ramach Media Relations prowadzimy szybko reagujące biuro prasowe odpowiadające na bieżące potrzeby mediów. Pprzygotowujemy, publikujemy oraz dystrybuujemy raporty z branży nieruchomości z własnych danych lub we współpracy z partnerami, wspierających pozycjonowanie Eksperta. W ramach współpracy odpowiadamy również za medialne przygotowanie Ekspertów Domiporta.pl obejmujące szkolenie z wystąpień publicznych oraz dokładny briefing przed wystąpieniami w radiu i telewizji.

WYNIKI
Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii serwis Domiporta.pl pojawił‚ się w mediach od marca 2012 r. do czerwca 2014 r. około 700 razy. Liczba ta miała znaczący wpływ na zwiększenie znajomości marki oraz popularności serwisu.

logo Acciona

Acciona

Agencja Świeża Bazylia pracuje dla Acciona Energia Poland od początku 2012 roku. Zajmujemy sie obsługą farm wiatrowych hiszpańskiej spółki, znajdujących się w Golicach w województwie lubuskim oraz w Krobi w województwie wielkopolskim.
Acciona Energia Poland jest częścią hiszpańskiej grupy Acciona działającej na rynku budownictwa infrastrukturalnego, mieszkaniowego i przemysłowego, wytwarzania energii z wykorzystaniem czystych technologii, usług transportowych i logistycznych, a także usług komunalnych.

CELE
Budowanie pozytywnych relacji ze społecznością lokalną. Wsparcie wizerunku firmy jako profesjonalnego producenta energii odnawialnej w Polsce.

DZIAŁANIA
Strategia oraz realizacja działań dla firmy Acciona Energia Poland jest kompleksową obsługą z obszaru PR korporacyjnego, a także z zakresu CSR. Do naszych zadań należy współpraca z władzami lokalnymi, informowanie o postępach prac okolicznych mieszkańców, wizyty studyjne na farmach wiatrowych, obsługa medialna farm. W ramach działania korporacyjnego odpowiadamy za Media Relations skierowane przede wszystkim do mediów regionalnych. Przygotowujemy, wydajemy i dystrybuujemy biuletyn informacyjny skierowany do władz samorządowych oraz decydentów. Organizujemy również wizyty studyjne na terenie prowadzonych inwestycji. Prowadzone działania CSR zakładają współpracę z lokalnymi szkołami, organizację imprez okolicznościowych, wsparcie dzieci i młodzieży w zakresie edukacji, sponsoring lokalnych wydarzeń społecznych. Kompleksowo organizujemy również eventy, takie jakie jak inauguracja działalności farm wiatrowych.

logo SimCity

SimCity

SimCity to już piąta odsłona słynnej serii wydanej przez Electronic Arts na komputery PC w polskiej wersji językowej. Popularna gra już od dwóch dekad cieszy się mianem jednej z najpopularniejszych symulacji ekonomicznych notując światową sprzedaż na poziomie ponad 17 milionów egzemplarzy. Nadrzędnym zadaniem w SimCity jest zajęcie się rozwojem gospodarczym, ekonomicznym, handlowym oraz zagospodarowaniem przestrzennym tak, by uatrakcyjnić miasto i w przyszłości stworzyć z niego wielką metropolię.

CELE
Gra w polskiej wersji językowej miała premierę 7 marca 2013 r. Zadaniem agencji Świeża Bazylia było wsparcie promocji SimCity w procesie wprowadzania produktu na rynek oraz budowanie wizerunku gry jako innowacyjnej rozrywki o charakterze edukacyjnym.

DZIAŁANIA
Strategia Media Relations zakłada komunikację trójfazową skierowaną do mediów: ekonomicznych, parentingowych, lifestylowych. Przygotowane komunikaty były skrojone na miarę i dostosowane do charakteru mediów, do których były adresowane. W ramach realizacji strategii zostały przeprowadzone badania społeczne oraz przygotowany wspólnie ze Stowarzyszeniem Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPiDOR) praktyczny poradnik dla rodziców "Jak dobrze wybrać grę na prezent".

WYNIKI
Przez pierwszych 6 tygodni prowadzonych działań pojawiło się łącznie 78 informacji prasowych i elektronicznych, które przedstawiały SimCity jako metodę na kształtowanie przedsiębiorczości u dzieci oraz skuteczną naukę poprzez zabawę. Obecność w prasie oraz mediach internetowych wzmocniła pozytywny wizerunek gry jako mądrego prezentu dla dziecka, a także zwiększyła świadomoś
rodziców na temat rodzajów i specyfikacji gier komputerowych.

agancja eventowa Warszawa

Przewodnicy Wysokogórscy, TPN, TOPR

Na początku 2014 r. agencja Świeża Bazylia PR & event wsparła Przewodników Wysokogórskich IVBV, Tatrzański Park Narodowy oraz Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowanie Ratunkowe w przygotowaniu trzydniowego szkolenia z bezpieczeństwa w górach.
Agencja wykonała działania pro bono.

CELE
Organizacja adresowanego do dziennikarzy szkolenia z bezpieczeństwa w górach oraz działania Media Relations.

DZIAŁANIA
Agencja pełniła funkcję organizacyjną, doradczą oraz odpowiadała za Media Relations. Zaproszeni przez Świeżą Bazylię dziennikarze zostali zaznajomieni z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa, ekwipunkiem jaki należy ze sobą… zabrać‡ w góry oraz informacjami o Tatrzańskim Parku Narodowym. Nad Morskim Okiem przeszli szkolenie lawinowe prowadzone przez naczelnika TOPR. W towarzystwie Przewodników Wysokogórskich weszli na Świnicę oraz wspinali się po lodzie w Dolinie Białej Wody.
Szkolenie odbyło się w dniach 26 - 28 stycznia 2014 r. w Zakopanem.

WYNIKI
Szkolenie zakończyło się sukcesem. Gościom przekazana została wiedza oraz umiejętności związane z zachowaniem bezpieczeństwa w górach.
Dzięki przygotowanym przez agencję komunikatom, informacje o szkoleniu i zasadach bezpieczeństwa ukazały się m.in.: w telewizji (Wstajesz i weekend - TVN24, Teleexpress – TVP), prasie drukowanej (Gazeta Wyborcza, Kurier Szczeciński, Tygodnik Podhalański), Internecie (rp.pl, polskatimes.pl, gazeta.pl, wyborcza.pl, tvp.pl, onet.pl, deon.pl, money.pl, kurierlubelski.pl, tvn24.pl, dziennikbaltycki.pl, dzienniklodzki.pl, gazetawroclawska.pl, dziennikzachodni.pl, gazetakrakowska.pl, gloswielkopolski.pl) oraz mediach branżowych. Informacja podana została również przez Polską Agencję Prasową.

logo Cedrob

Cedrob

Agencja Świeża Bazylia po raz kolejny podjęła współpracę z wybitnym kucharzem Robertem Sową

CELE
Organizacja warsztatów kulinarnych mających ma celu przybliży tradycyjną polską kuchnię wielkanocną..

DZIAŁANIA
Pod koniec marca 2014 r. w restauracji Sowa&Przyjaciele odbyły się wielkanocne warsztaty kulinarne adresowane do dziennikarzy. Podczas warsztatów zaproszeni goście mieli możliwość gotować u boku mistrza. Dziennikarze zmierzyli się z przygotowaniem między innymi duszonej białej kiełbasy z cebulą, borowikami oraz słodką papryką podaną z sosem jogurtowym i chrzanem, a także pieczonych ud kurcząt podanych z chrupiącymi placuszkami z cukinii z ziarnami zbóż oraz sosem jogurtowym z czosnkiem oraz ogórkiem.

WYNIKI
Warsztaty kulinarne po raz kolejny okazały się wyjątkowym spotkaniem z polską kuchnią. Dziennikarze mieli możliwość nie tylko skosztowania na miejscu przyrządzonych przez siebie pod okiem kucharzy, ale także mogli zabrać je ze sobą do domu. Dostali również przepisy aby móc samodzielnie przygotować wielkanocne potrawy.
Dzięki przygotowanym przez agencję komunikatom, informacje o produktach użytych podczas warsztatów ukazały się w prasie kolorowej oraz branżowej.